Urednički tim

Absolut Viajes To je web stranica Actualidad Blog. Naša web stranica je posvećena svijet putovanja i u njemu predlažemo originalne destinacije, dok namjeravamo pružiti sve informacije i savjete o putovanjima, različitim svjetskim kulturama i najboljim ponudama i turističkim vodičima.

Urednički tim iz Absolut Viajes Sastoji se od strastveni putnici i globetrotteri svih vrsta rado podelimo sa vama svoje iskustvo i znanje. Ako i vi želite biti dio toga, nemojte oklijevati napišite nam putem ovog obrasca.

Urednici

• Susana godoy

Od malena sam znala da je moja stvar biti učiteljica. Bio sam strastven u prenošenju znanja i buđenju radoznalosti mojih učenika. Jezici su mi oduvijek bili jača strana, jer je još jedan od mojih velikih snova bio i jeste putovati oko svijeta. Jer zahvaljujući poznavanju različitih delova planete, uspevamo da naučimo više o običajima, ljudima i sebi. Ulaganje u putovanja je iskorištavanje našeg vremena! Tako sam odlučio spojiti svoje dvije strasti i postati putopisac. Volim dijeliti svoja iskustva, savjete i preporuke sa drugim putnicima. Također uživam u otkrivanju novih mjesta, različitih kultura i nevjerovatnih pejzaža. Vjerujem da su putovanja način da se lično i profesionalno obogatite i da otvorite svoj um drugim stvarnostima.

• Luis Martinez

Diplomirao sam špansku filologiju na Univerzitetu Oviedo, gdje sam otkrio svoju strast prema književnosti i kulturi moje zemlje i svijeta. Od tada sam svoj život posvetio putovanju na različite kontinente i pisanju o divnim iskustvima koja su mi donijela. Obišao sam nevjerovatna mjesta, od egipatskih piramida do džungle Kostarike, prolazeći kroz najkosmopolitskije gradove Evrope i Azije. U svakoj destinaciji naučio sam nešto novo, kako o povijesti, geografiji, gastronomiji, tako i o ljudima i njihovim običajima. Moj cilj je da sa drugima podijelim sve što sam iskusio i naučio, te im ponuditi relevantne i korisne informacije o najljepšim mjestima na našoj planeti. Stoga pišem članke, vodiče, recenzije i savjete za različite medije, štampane i digitalne. Na ovaj način, kada neko ode u posjetu nekom od tih mjesta, imat će kompletan vodič o tome šta ne smije propustiti, šta treba izbjegavati, šta treba probati i šta treba znati. Volim što mogu pomoći drugim putnicima da u potpunosti uživaju u svojim avanturama i otkriju ljepotu i raznolikost našeg svijeta.

Bivši urednici

• Alberto Legs

Ja sam pisac koji voli putovanja, posebno ona koja me vode na egzotična i daleka mjesta. Uživam u pristupanju svakoj destinaciji kao izvoru inspiracije, umjetnosti ili kreativnosti i istražujući njenu kulturu, povijest i prirodu. Upoznavanje tih nepoznatih mjesta je divna i nezaboravna avantura, jedna od onih koja zauvijek ostavlja trag u mom sjećanju i peru. Kroz svoje priče želim sa svojim čitaocima podijeliti emocije, saznanja i iznenađenja koja mi donose moja putovanja po svijetu.

• Danijel

Turizmom i književnošću se bavim više od 20 godina. Tokom ovog vremena radio sam kao pisac, urednik i konsultant u različitim medijima i agencijama specijalizovanim za ovaj sektor. Imao sam priliku putovati na pet kontinenata i iz prve ruke naučiti o kulturama, običajima i prirodnim čudima svakog mjesta. Pročitao sam i stotine knjiga koje su me inspirisale, poučavale i zabavile. Moj cilj je podijeliti svoja iskustva i znanje sa čitaocima i učiniti ih da osete magiju putovanja kroz riječi.

• Susana Maria Urbano Mateos

Strastvena sam za putovanja, oduvijek sam volio istraživati ​​nove destinacije i kulture i dijeliti svoja iskustva s drugima. Za mene su putovanja način učenja, rasta i uživanja u životu. Zato, kad god mogu, pobjegnem sa fotoaparatom i notebookom i krenem u avanturu. Nije me briga za vrstu putovanja, da li je to izlet na plažu, planinu, gradski izlet ili izlet u prirodu. Važno mi je otkriti mjesta koja me iznenađuju, koja me nečemu nauče, koja čine da se osjećam. Volim da putujem sam, ali i u društvu prijatelja ili porodice. Ono što ne volim je da putujem u žurbi ili sa zatvorenim itinerarima. Više volim da idem svojim tempom i ostavim prostora za improvizaciju i iznenađenje. Kao putopiscu, cilj mi je prenijeti čitateljima ono što sam doživio na svakom mjestu i dati im korisne savjete i informacije kako bi i oni mogli uživati ​​u svojim putovanjima. Posebno me zanima tema low-cost putovanja, odnosno kako dobro putovati a da ne potrošite mnogo. Vjerujem da putovanja ne moraju biti skupa i da se na mnogim stvarima može uštedjeti bez odustajanja od kvaliteta. Iz tog razloga uvijek tražim najbolje ponude, najjeftiniji smještaj, najjeftiniji prijevoz i trikove da potrošim manje na svakoj destinaciji.

• maruuzen

Moje ime je Mariela i diplomirana sam i profesorica društvenih komunikacija. Od malena sam oduvijek bio fasciniran svijetom putovanja, jezika i kultura. Zato sam odlučio da se posvetim putopisu, kako bih mogao spojiti svoje tri strasti i podijeliti svoja iskustva sa drugim putnicima. Volim samostalno putovati, bez praćenja vodiča ili turističkih paketa. Volim mnogo da šetam, gubim se po ulicama, razgovaram sa lokalnim ljudima i probam sve što mogu. Mislim da na taj način bolje upoznate mjesto, a doživite autentičnije i obogaćujuće iskustvo. Za mene je putovanje način da raskinem s rutinom, da otvorim svoj um, da izazovem vlastite granice.

• Ana L

Otkad znam za sebe, fasciniran sam svijetom i njegovim čudima. Zato sam, kada sam se kao dete odlučio za novinarstvo, motivisao samo da putujem, otkrivam različite predele, običaje, kulture, muziku. S vremenom sam napola ostvario taj san, pišući o putovanjima. A čitanje i u mom slučaju pričanje o tome kakva su druga mjesta je način da se tamo bude. Kroz svoje riječi pokušavam prenijeti senzacije, emocije, priče koje nalazim u svakoj destinaciji. Volim podijeliti svoja iskustva s čitateljima, učiniti da se osjećaju dijelom mojih avantura, inspirirati ih da istražuju svijet. Vjerujem da su putovanja način učenja, rasta, povezivanja s drugim ljudima i samim sobom. Zato, svaki put kada mogu, spakujem kofere i krenem na put, tražeći nove horizonte koji me iznenađuju i obogaćuju.

• Isabella

Otkad sam počeo putovati na fakultetu, volim podijeliti svoja iskustva kako bih pomogao drugim putnicima da pronađu inspiraciju za to sljedeće nezaboravno putovanje. Francis Bacon govorio je da je "Putovanje dio obrazovanja u mladosti i dio iskustva u starosti" i više se slažem s njegovim riječima u svakoj prilici koja imam za putovanje. Putovanje otvara um i hrani duh. Sanja, uči, živi jedinstvena iskustva. Osjećaj je da nema čudnih zemalja i uvijek svijet gleda svaki put s novim izgledom. To je avantura koja započinje prvim korakom, a shvatit će da najbolje putovanje u vašem životu tek slijedi.